201612191637Broşür Dağıtımı

Reklamın iyisi kötüsü olmaz deyiminde yola çıkarak internet kullanımında önce en fazla kullanılan başka kişilerin yapılan indirim, promosyon veya yeni açılmış bir iş yerinin bilgilerini öğrenmesi adına bölgesel olarak yani lokal olarak sunulan reklam hizmetinin adı el ilanları ile yapılan broşür dağıtım ilanı olarak yapılmaktaydı.

Kişiler veya ilgili personel tarafından dağıtılan bu ilanlarda daha fazla kesime ulaşılması sağlanmaktadır. Bu şekilde elden ilanı okuyan kişi direk bilgi sahibi olmuş olur. Alınan bilgi sonucunda kişi bu şekilde ilgisini çekiyor ise direk alışverişe başlar. Buda ilanı veren firmanın müşteri kitlesinin artmasına neden olur. Uzman dağıtıcı tarafından yapıldığında kimlere nasıl verileceğini ve etkili bırakım yerleri seçildiği için daha iyi reklam olur. Bazen broşürler dağıtılmayıp amacı dışında farklı yerlere bırakıldığında hiç bir amaca ulaşmaz.

Fotoğraf makinesi ile bunu belgelemek en iyi çözümdür. Çoğu firma bunu broşür dağıtımı yapan personelden ister. Aynı zamanda bunu işi yaptığı firmaya da sunar. Uzman ve kaliteli iş yapan firmalar bu şekilde hizmet vermektedir. Reklam amacına ulaşması için el ilanının iyi basılmış olması, okunur olması, adres tarifinin iyi yapılmış ve mümkün olduğunca etkili ve ilgili kişilere verilmiş olması gerekir.

沒有上一則|日誌首頁|沒有下一則
回應
關鍵字
[此功能已終止服務]
    沒有新回應!





Powered by Xuite